pomidorowa pomidorowa
595
BLOG

GW vs lemingi

pomidorowa pomidorowa Gospodarka Obserwuj notkę 1

Pragnę zaprezentować bardzo ciekawy wykres:

artykuł ma tytuł: 

Mieszkania z dopłatą w "Rodzinie na swoim" coraz droższe

wyborcza.biz/biznes/1,101562,9004179,Mieszkania_z_doplata_w__Rodzinie_na_swoim__coraz_drozsze.html

 

Co z tego wynika ? Wygląda na to że jeśli wykres jest prawdziwy (o kolorach trendów nie wspomnę) to Rodzina na swoim została stworzona po to, i teraz mówi się o tym bez zahamowań by orżnąć młode małżeństwa.

Tzn ceny mieszkań spadają a w programie Rodzina na Swoim rosną !!!

Mam jedynie nadzieje że młode małżeństwa są na tyle rozsądne by czytać takżę inną prasę w której jest coś całkowicie odmiennego.

-----------

Mieszkania są coraz tańsze

Kto poczekał z kupnem mieszkania, ten wkrótce będzie mógł przebierać w ofertach. Deweloperzy rzucają na rynek coraz więcej mieszkań za konkurencyjne ceny. Do tego analitycy prognozują, że mieszkania będą cały czas tanieć.

nieruchomosci.dziennik.pl/artykuly/319310,mieszkania-sa-coraz-tansze.html

 

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka