pomidorowa pomidorowa
469
BLOG

Andrzej Celiński

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 11

Andrzej Celiński

-członek Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży

-członek Komisji kultury i środków przekazu

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- A o co chodzi? Tak sobie, pomidorowa, skrobnęła? Wyjeżdżać proszę z bloga. Albo coś ad rem, albo do domu. Nawet jeśli uważa się za bliskie. Szczególnie wtedy - do domu! A.C.

Ale o co chodzi?Że i w Ameryce Murzynów biją? Gwardiam, zmykaj do Niepokalanowa. Tam Twoje miejsce. A.C.

Co Pan sugeruje? Że pedofilstwo księży normalne? A idź Pan do diabła. Jesteś Pan, December, po prostu zerem. Moralnym zerem. A.C.

Nathanel, zanim napiszesz pomyśl. Myślenie niektórym dobrze robi. Może i tobie? Nie trać nadziei. A.C.

Za czarną, co mianowicie? Jaką myśl? Czy tylko tak, swobodna impresja? Fenix = spadaj. Jesteś jałowy. A.C.

Czyta Serdegna, czy tylko pisze? Zna kogoś, kto częściej odpowiada n akomentarze? Nie zna! Więc niech Serdegna, jako niedouczona i nieprzemakalna na empiryczna wiedzę spada. A.C.

Nie odnosiłem się do mjakiejkolwiek reprezentacji, a specjalnie do nadreprezentacji. Spadaj, Łuk. Nie dorosłeś. A.C.

lubczasopismo.salon24.pl/publicystyka/post/236663,takie-mam-zasady

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pozostałych notek nie czytam, nie ma to większego sensu.


pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka