pomidorowa pomidorowa
227
BLOG

Smolensk - analiza jakiej jeszcze nie bylo

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 1

Jestem pod niesamowitym wrażeniem roboty którą ktoś odwalił i zamieścił na stronach:

www.humanityinchaos.com/PolishPresidentMurdered-0.html

To coś na styl analiz pojawiających się na Salonie lecz wszystkie wątki zebrane są w całość.

(dla jasności: analiza publikowana na salonie powinna być kontuuowana, w powyższy materiał jedynie wskazówką)

Materiał ten zawiera o jeden więcej obszar który został zarejestrowany:

www.humanityinchaos.com/PolishPresidentMurdered-4a.html

 

 

Jakoś zgrało mi się to w czasie z informacją z dzisiejszego dnia:

www.wprost.pl/ar/195408/Prywatni-szpiedzy-cennym-zrodlem-informacji-dla-Pentagonu/

 

 

 

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka